Som Content Manager ansvarar du för både planeringen och genomförandet av de innehållsprojekt ditt företag ska genomföra. Därmed är denna roll en av de mest kritiska i en modern sälj- och marknadsorganisation. Här har vi samlat artiklar, mallar och tips som hjälper dig att bli en bättre Content Manager.
Filtrera efter ämne eller målgrupp
För Content Managers
PLAYBOOK
Vad är Inbound Marketing och hur kommer jag igång?
I den här kostnadsfria steg-för-steg kursen som består av 10 st mail får du både instruktioner, mallar och vägledning för hur du sätter igång din första inboundkampanj.
Av Magnus Brynestam, Grundare av Webbstrategerna
Redo att komma igång med Inbound?
TOOLKIT
Skapa dina buyer personas
Attrahera rätt beslutsfattare till din webbplats och konvertera dem till leads
Redo att skapa dina personas?
PLAYBOOK
Hur ger jag mitt säljteam de bästa leadsen?
Best practice exempel som är enkelt att förstå och komma igång med
Redo att ge ditt säljteam varmare leads?
ARBETSBLAD
Arbetsblad för att planera ditt innehåll
Effektivisera ditt sätt att arbeta med innehållsplanering
Redo att planera din nästa innehållskampanj?
Senaste inläggen
Formulär – en liten del som ändå har en så stor inverkan. Ska du använda dig av ett formulär, och i så fall vilken information ska du samla in? Vilka olika typer av formulär finns…