För att få dina affärer att växa med hjälp av digital försäljning och marknadsföring behöver du öka trafiken till din webbplats, generera fler leads och öka engagemanget hos dina målkonton. Som företagsledning behöver du se till att både marknad, sälj och key accounts arbetar efter en och samma strategi. Dessa resurserna hjälper dig i det arbetet.
Filtrera efter ämne eller målgrupp
För ledningsgruppen
PLAYBOOK
Vad är Inbound Marketing och hur kommer jag igång?
I den här kostnadsfria steg-för-steg kursen som består av 10 st mail får du både instruktioner, mallar och vägledning för hur du sätter igång din första inboundkampanj.
Av Magnus Brynestam, Grundare av Webbstrategerna
Redo att komma igång med Inbound?
KALKYLBLAD
Hur mycket ska jag investera min inbound marketingstrategi?
Säkerställ ROI och gör en rimlig ekonomisk bedömning
Ta reda på vad du kan få ut av din inboundinvestering
BUDGETMALL
Budgetera din marknadsföring 2020
Ta kontroll över dina digitala marknadsinvesteringar
Ladda ner budgetmallen och planera din marknadsföring
Senaste inläggen
Skapa innehåll som vänder sig just till din målgrupp och tar upp deras utmaningar så ökar du chansen till kontakter, leads och fler stängda affärer.